ProEngine Ultra – spätná väzba – akčné – ako používať – recenzie – kúpiť – užitočné

0
Rate this post

Na skutočne širokom trhu existuje veľa poskytovateľov, ktorí dávajú údajne skvelé opatrenia, aby ušetrili palivo.

Na rýchlosť soľovania si môžete kúpiť napríklad tabletové počítače, ktoré sa vrátili do energetickej nádrže na zníženie vlastného príjmu, ako aj olejové komponenty, ktoré okrem poklesu príjmu energie budú mať vynikajúci vplyv na motorické postupy.

Takéto využitie je však znovuzrodené kroky ADAC spätná väzba recenzie akčné ProEngine Ultra ako používať užitočné kúpiť , keďže po preskúmaní niektorých výrobkov sa ukázalo, že nebolo možné zistiť nižšiu spotrebu energie. ADAC odporúča, aby po žiadosti z takýchto opatrení bol neaktívny účinok lieku.

Šofér, ktorý používa toto opatrenie, si myslí iba na úspory, ako aj podvedome premenil svoje vlastné postupy a taktiež v skutočnosti znižuje ekonomickú situáciu paliva. Zatiaľ čo tím zbytočný, neuveriteľné kroky vykonávajú rozhodne nie sú ľahké mazacie oleje – v ich scenári, môžete bežne získať zľavy v spotrebe paliva

ProEngine Ultra – spätná väzba – akčné – ako používať

Zvýšenie tlaku v pneumatikách.Dopĺňanie paliva dopoludnia.

Existuje skutočne presvedčenie, že prirodzený motorista by mal dopĺňať len skoro ráno.

ProEngine Ultra - spätná väzba - akčné - ako používaťPrečo? V noci je veľa nižších teplôt a energia sa zahusťuje. Preto niektorí predpokladajú, že ráno za presne rovnakú rýchlosť  spätná väzba ProEngine Ultra ako používať  môžu naplniť ďalšie palivo. Vzhľadom na skutočnosť, že nádoby na plyn v čerpacej stanici ležia v podzemí a tam určite existujú značné množstvá pomerne bezpečnej teploty, mohlo by to byť nevhodné

Zvyšovanie napätia pneumatík patrí medzi najobľúbenejšie prístupy šetriace benzín v súčasnosti na benzínovej stanici. Zvýšením ochrany proti znižovaniu tlaku vzduchu pri premene pneumatík. Preto existuje. Tlak atmosférického akčné ProEngine Ultra ako používať tlaku v pneumatikách taktiež znižuje príčinu oveľa vyššej energetickej ekonomickej klímy a tiež znižuje schopnosť jazdy z auta.

  • Podľa názoru mnohých odborníkov zvýšený tlak o približne 0,2 puby v každom z pneumatík môže spôsobiť finančné úspory energie.
  • Mnoho vodičov si však myslí, že viac napätia určite neublíži a zvyšuje ich oveľa viac.

V dôsledku toho znižuje odolnosť pneumatík, ako aj vlastnú ochranu. V dôsledku toho by ste určite nemali preháňať spätná väzba ProEngine Ultra akčné spolu so zvyšovaním tlaku v pneumatikách

ProEngine Ultra – recenzie – kúpiť – užitočné

Nasledujúca časť je druhou časťou prekladu ideálny krátky článok Tonyho prehľad o energetických úsporných gadgets, ktoré sa objavujú mimo paliváriu.info. Tony, spisovateľ prepisovania a celá kúpiť ProEngine Ultra užitočné internetová stránka, je developerom, škola. Univerzita z Cambridge.

ProEngine Ultra - recenzie - kúpiť - užitočnéUž šesť rokov pracoval v sekcii sofistikovaných motorov Vagabond, ktoré ostatných ďalších päťdesiat percent v úzkej tímovej práci spolu s podobnou fázou v BMW. Podieľal sa na práci niekoľkých nápadov na úsporu paliva, m.in. recenzie ProEngine Ultra užitočné  benzínový priamy výstrel, recirkulácia výfukového paliva, ako aj Valvetronic body.

Už 5 rokov pracoval v spoločnosti Bosch Cosworth Modern Technology, od roku 2004 stále pomáha Bosch, tentokrát v progresii súčasného benzínového motora pre ďalšieho výrobcu automobilov.

Okrem toho vás pozývam, aby st recenzie ProEngine Ultra kúpiť  e si pozreli prvú časť zápisu o miniaplikáciách, ktoré šetrili palivo

ProEngine Ultra – Amazon – test – ako to funguje

Veľa nástrojov amerických výrobcov spomína, že “naši odborníci majú veľa CARBOHYDRÁTU, takže splátka nášho nástroja je legálna”. Hoci toto vyhlásenie je správne, to v žiadnom prípade neznamená, že CARBOHYDRATE (Zlatý štát sky fondy Panel) [Zlatá štátna firma zaoberajúca sa kvalitou ovzdušia, na stupni stavu -. FPS] potvrdzuje účinnosť zariadenia.

ProEngine Ultra - Amazon - test - ako to fungujeSuma určená spoločnosťou CARB naznačuje jednoducho, že podľa zariadenia CARB určite nedosahuje rozloženie z výfukových plynov a nič iné.

Napríklad výber CARB na Twister Fuel Saver obsahuje pohyb: “táto voľba určite nie je overovací certifikát, propagácia alebo Amazon ProEngine Ultra ako to funguje  akreditácia prostredníctvom ochorení CARBOHYDRATE, ktoré uvádza výrobca … týkajúce sa výhod spojených s poklesom emisií alebo každým iné “.

Vzhľadom na to, že mnohé “záchranné nápady”, ktoré prináša plyn, rozhodne nemajú žiadny vplyv na motor, či dokonca ani na prospech, alebo nepriaznivý, v skutočnosti nie je neočakávané, že ich výrobcovia získajú odrodu CARBOHYDRATE (ktorá je často výsledkom analýzy návrhu , a nehodnotiť určitý nástroj). Ak chcete skontrolovať, či je určitý gadget  test ProEngine Ultra ako to funguje  skutočne určený kvôli odrode CARB, pozrite si ich databanku.

Ľudia sa zvyčajne pýtajú na mňa, prečo kritizujem tieto jednotky bez toho, aby som skúmal všetky svoje vlastné ja. Faktom je, že by som mohol posúdiť takúto jednotku vo svojom vozidle, ale skúška nevykonáva dowiódłby  Amazon ProEngine Ultra test  úplne nič vôbec. Akékoľvek energetické zľavy by boli určite skutočne nevýznamné, pretože ovplyvnili premenné problémy riadenia (čo som vysvetlil v samostatnom krátkom článku).

ProEngine Ultra – výsledky – Slovensko – cena

Rozmery zloženia výfuku, ktoré by som mohol robiť (väčšinou rozmer CO a výfuky HC v opustenom stave, vyhodnotené ako v priebehu bežnej odbornej skúšky), navyše nemajú nič spoločné s usporiadaním výsledky ProEngine Ultra cena výfukových plynov v priebehu pravidelných jazdy, a tak aj spolu s výsledkom auto na životnom prostredí.

Ak chcete vhodne skontrolovať funkciu z takejto jednotky, bude potrebné vykonať veľa testov na skúšobnej stolici (spolu s inštalovaným gadgetom aj bez toho), čo bude v skutočnosti cenovo nákladné a zároveň príležitostné.

Z tohto dôvodu som pevne presvedčený, že komentáre  spotrebiteľov bežne používané pre ProEngine Ultra - výsledky - Slovensko - cenatento typ reklamných a marketingových zariadení sú v skutočnosti veľmi málo.

Tieto zariadenia majú často nejaký vplyv na metódu zapálenia. Aj za predpokladu, že je to dosiahnuteľné, musíte mať na pamäti, že motor je už optimalizovaný pre “normálne”.

Pre akýkoľvek účinok tohto konkrétneho “zmeneného” by ste museli zmeniť spôsob, akým dodáte plyn, zapaľovanie a dokonca sa prispôsobíte stavu z vlasovej pokožky hlavy.

Vypalovanie benzínu je v skutočnosti oveľa efektívnejšie ako zbavenie sa plynu, ale určite neočakávame, že po naliatí nafty do zásobníka benzínu z používania automobilového plynu klesne o TWENTY% (nepovažujem to ani vzhľadom na to, že opraviť túto chybu je skutočne neuveriteľne nákladná!)

ProEngine Ultra – lekáreň – efekt – fórum

Jedným z najtypickejších tvrdení je, že splátka tejto jednotky spôsobom, ktorý vytvára spálenie, je “oveľa lepšia” alebo dokonca “oveľa viac plná”. Samozrejme nikdy neposkytla žiadne podrobnosti o tom, čo by to určite naznačovalo. Vývojári dobre ukázali, že spaľovanie je už dokončené aspoň 98%.

Niedopalónová energia vo výfukovom potrubí (alebo dokonca tesne pred katalyzátorom) môže predstavovať približne 1-2% plynu vstrekovaného do motora. Ak vezmeme do úvahy aj moc niesioną v horľavom CO, vzťahujeme sa na množstvo nie viac ako 3%.

Napriek tomu, že energia “šetriaca priestor” dokáže úplne vyriešiť výfukové plyny čo a nižšia energia, ktorá zabezpečí spaľovanie 100% z celkovej a celkovej energie, bude to len o 3% energetických finančných úspor. Tvrdenie, že to môže byť tak, ušetríte 10%, TWENTY% a dokonca oveľa viac, v skutočnosti je úplne neoprávnené – okrem znižovania z palivového spaľovania sú znižovania skutočne vyššie na chladnom motore a spolu s vyšším zaťažením , ale vzhľadom k tomu, že motor v takýchto ochorenia skutočne funguje skutočne Jednoducho povedané, vykonávajú určite nemajú značný vplyv na celkový plyn potom proces.

ProEngine Ultra - lekáreň - efekt - fórum(Nota bene by ste určite nemohli uviesť, že všeobecná účinnosť súčasného motora zasiahne 100%.

V motore sú skutočne redukcie vyplývajúce zo smerníc z motora tepla (Otto model alebo naftový pohon), ktoré obmedzujú akademické produktivita až o 40% a tiež ďalšie zníženia v dôsledku trenia, redukcie tepla cez stenové plochy valcov, “tlačenie redukcie” spolu s výsledkom nasávania vzduchu cez przymkniętą škrtiaca klapka atď.

Všetky tieto redukcie sú napriek tomu správne pochopené, to je vlastne dodatočne všeobecné poznatky o tom, čo môže byť zavedené s úvodom z rôznych úprav v systémoch motora.)

zhrnutie

Existuje skutočne dodatočný, čisto obchodný dôvod, ktorý tieto zariadenia určite nemôžu prevádzkovať. Príjem plynu z automobilov je skutočne dopytovou témou v európskom sektore vozidiel, pretože to priamo súvisí s emisiami CO2, čo je skleníkový plyn.

Zákonodarcovia a jednotlivci žiadajú rastúci počet palivovo úsporných vozidiel. Podnik má prakticky miliardy kilogramov navyše na rozvoj mimoriadne efektívnych motorov, napríklad moderného dieselového motora (presne to, čo by naša spoločnosť určite nebola určite, keby trávili naše ropné spoločnosti v spoločnosti?).

Avšak tieto výkonnejšie motory sú vo výrobe dokonca ešte drahšie – napríklad dieselový motor sa uvoľní o 15-20% oveľa menej oxidu uhličitého, ale zvýši cenu automobilov a nákladných automobilov o 500-1 000 ₤ , Tieto “gadgety na úsporu paliva” by určite mali rovnaký výsledok, zriedkavo 1/10 z týchto nákladov – automobilový priemysel predáva vynález nielen vašu vlastnú babičku, ale to sa takisto vzdal pôvodného!

  • Ak áno, musíte sa na vlastné požiadanie pýtať, prečo tento vývoj skutočne nie je v továrni nainštalovaný vo vozidlách.
  • Odpoveď je základná – vzhľadom na to, že trh je presvedčený, že nedodržiava úspory objektov. Alebo budú skutočne namontované v úplne nových autách a nákladných autách.

Niet pochýb o tom. Sektor v skutočnosti v súčasnosti prehliadal desiatky týchto zariadení, avšak s určitosťou to nedokáže povedať, že sa chystá  spätná väzba recenzie akčné ProEngine Ultra ako používať užitočné kúpiť  splatiť stovky libier na hodnotenie každého z nich.

Ale ak ste mysleli na pozoruhodný darebák a pochopiť, že to bude fungovať, alebo inak zainwestowałbyś vaše osobné peniaze na potvrdenie tohto, a nakoniec ponúknuť veľa týchto zariadení?

ELEKTRONICKÝ

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here