Diéta a cvičenie od Výhody cvičenia

0

Ako všetci vieme, výhody cvičenia na tele je mnoho: znižuje krvný tlak , znižuje zlý cholesterol krv, zvyšuje dobrého cholesterolu , znižuje triglyceridy a viscerálne tukového tkaniva a, čo je najdôležitejšie, zvyšuje svalový tonus a V dôsledku toho je energia základné výdavky .

Konstancia a pravidelnosť sú kľúčové slová na získanie výhod z fyzickej aktivity. Tri hodiny činnosti sústredené v nedeľu sú menej účinné ako rovnaké hodiny rozložené počas niekoľkých dní v týždni. Ďalším dôležitým faktorom je potešenie: naše cvičenie musí byť zábavné, nie stresujúce. A možno aj rôzne, aby ľudí, ktorí sa ľahko nudia, mohli naďalej usilovať. Pre chudnutie najlepšie Choco Lite. Kliknite tu a skontrolujte.

Ako zosúladiť športové a denné záväzky

Ako zosúladiť športové a denné záväzkyZáväzok vykonávať pravidelne sa môže zdať nezlučiteľný s rytmom a životným štýlom mnohých ľudí. Nie je ľahké vyrezať čas, ale človek môže uspieť s tvrdohlavosťou.

Dôležité nie je predstierať, že vykonáva cvičenia mimo fyzických možností.
Určite je prvým krokom uvedomenie si dôležitosti, ktorú má fyzická aktivita.
Potom môžeme identifikovať tri makro-kategórie:

  1. pre tých, ktorí majú malý čas, ale dobrú vôľu: Musíme zaviesť malé denné stratagemy, aby sme takmer nevedomky cvičili. Jedná sa o identifikáciu spôsobov, ako zvýšiť používanie svalov. Môžete napríklad prijať malé opatrenia: kedykoľvek môžete vziať autobus namiesto auta alebo ísť pešo. Vždy sa opýtajte sami seba: “Je to tak ďaleko, že nemôžem chodiť?”.

Ak sa naozaj nemôžeme vyhnúť používaniu auta, pokúsime sa ho zaparkovať mimo miesta, kam máme ísť, a tak prejdite aspoň 5 minút. Namiesto toho, ak použijeme mestskú hromadnú dopravu, môžeme zastaviť jednu alebo dve zastávky pred našou.

Netreba dodávať, že by bolo lepšie vziať schody skôr ako používať výťah. A ak budeme žiť v desiatom poschodí, poďme s výťahom až po " ôsmy. Stepping nie je spôsob, ako urobiť krok ?!Netreba dodávať, že by bolo lepšie vziať schody skôr ako používať výťah. A ak budeme žiť v desiatom poschodí, poďme s výťahom až po ” ôsmy. Stepping nie je spôsob, ako urobiť krok ?!

  1. pre koho dlho ale málo vôľa : metódou, ktorá môže pomôcť prekonať lenivosť, môže byť to, že ju nasleduje niekto, napríklad osobný tréner, alebo fyzická aktivita s viac motivovanými priateľmi. Dokonca aj so psom môže byť veľkým podnetom ísť von na prechádzku!
  2. pre tých, ktorí majú malý čas a malú vôľu : sú to najťažšie prípady a ako akékoľvek ťažkosti sa musí vyskytnúť ako výzva. Snažíme sa “napadnúť” sami seba, možno navrhujeme pokúsiť sa vykonať fyzickú aktivitu na obmedzené obdobie. Návyky sa musia meniť trochu po kúsku. Najmä tie najzákladnejšie.

Preto nájdeme najvhodnejšie cvičenie pre naše schopnosti a potreby a snažíme sa to robiť pravidelne a dôsledne.

 

CHUDNUTIE

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here